Tvorba reklamy a zprávy


Vlastnosti obrázku pozadí

Obrázek musí splňovat minimální rozlišení 1024x768 pixelů a být menší než 4Mb.

Doporučujeme využívat rozlišení FullHD (1920x1080) a velikost obrázku udržovat pod 1Mb. Výsledný obrázek se poté rychleji zobrazí na zařízení koncového uživatele.

TIP: Pokud nevlastníte obrázek vhodný na pozadí zprávy, využijte naši online galerii 🙂.

Další námi doporučený zdroj nádherných obrázků na pozadí vaší zprávy nebo reklamy je https://unsplash.com. Obrázky jsou k dispozici ve velmi vysokém rozlišení, je nutné tyto obrázky upravit, popřípadě výsledný obrázek minimalizovat.

Použití loga nebo textu v obrázku na pozadí není doporučeno, pro tyto případy raději využijte předpřipravené šablony a text umístěte samostatně do textového pole. U tohoto řešení máte jistotu, že se požadovaný text vždy zobrazí na všech zařízení korektně.

Pokud však vyžadujete použití loga nebo textu s vlastním stylem. Umístěte důležité informace do středu obrázku, aby byli dobře viditelné i na zařízeních s menším displejem. Mobilní zařízení tvoří v průměru 90 % publika.

ZiXO provozovatel menu

S návrhem, kde chcete zakomponovat vlastní text nebo grafiku do obrázku, vám pomůže tato šablona ve formátu PSD.

Chcete využít plochu připojených počítačů efektivněji? Pokračujte na kapitolu Specifický návrh obrázku dle typu zařízení

Textový obsah

Pro nejlepší výsledky, se snažte své sdělení napsat v krátké formě a výstižně. Nepoužívejte slova, která se nevztahují k zobrazenému obsahu.

Specifický návrh obrázku dle typu zařízení

Vytvořte více samostatných zpráv nebo reklam se stejným motivem pouze pro konkrétní typ nebo více typů koncových zařízení.

Například:

  • pro mobilní telefony a tablety vytvořte grafiku s důležitými informacemi ve středu obrázku
  • pro počítače využijte efektivně celou plochu pozadí
ZiXO provozovatel menu

Výběr zařízení, na kterých se bude zobrazovat obsah je možný v druhé části tvorbě obsahu.

Šablona (.PSD) - rozvržení

Tato šablona Vám pomůže správně uspořádat informace v obrázku, který použijete jako pozadí. Důležité informace vždy umístěte do bezpečné zóny ve středu obrázku.

TIP: Výsledný vzhled Vaší zprávy nebo reklamy vždy otestujte pomocí náhledu v prostředí Vašeho účtu na stránkách ZiXO.
ZiXO provozovatel menu

Šablonu ve formátu .PSD můžete stáhnout na tomto odkazu.